Lexa

Een dubbele LOVE SUNDAY bij Lexa: het Omikron effect?

20. jan. 2022

Maakt Omikron een verschil voor dating? Voor Lexa is er één dag die al jaren een hoogtepunt is op onze kalender: de eerste zondag van het jaar betekent vaak een hausse aan online datingactiviteiten! Maar 2022 is een jaar als geen ander…

LOVE SUNDAYS komen soms in paren…
Zoals gebruikelijk, zochten singles elkaar op via Lexa op de eerste zondag van het jaar, 2 januari. Er was een toename van 57% in berichtenverkeer ten opzichte van het dagelijkse gemiddelde in 2021. Maar nog verrassender en onverwachter was dat de daaropvolgende zondag, 9 januari, ook een record vestigde. Op deze dag zijn er 65% meer berichten verstuurd en ontvangen dan gebruikelijk. Tijd voor al die enthousiaste singles om in 2022 weer in real life te gaan daten!

Eén ding is zeker, de liefde staat voor 2022 hoog op de agenda, op naar een nieuwe jaar vol belofte, hoop en het onverwachte.
Aan het begin van dit jaar wacht 89%* van de singles op liefde met een hoofdletter L. Ze willen elkaar zonder enige druk leren kennen en hopen op een ontmoeting met Mr/Miss Right. 94% van de singles droomt zelfs van een serieuze relatie… eentje die niet saai is maar verrast en vol van Crazy Love!

Om aan de verwachtingen van singles te voldoen en te zorgen dat deze singles op de dates kunnen gaan die helpen bouwen aan die gewilde relatie, wordt er continu geoptimaliseerd. Op naar nieuwe innovaties op online dating gebied en echte liefdesverhalen.

In 2022 zijn we klaar voor Serious Dating en Crazy Love !

* Onderzoek van Lexa uitgevoerd door Clint onder 1.002 Nederlandse Lexa gebruikers tussen de 25-49 jaar, in de periode december 2021.

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.