Lexa

Emiel Spies treedt aan als Business Developer bij Lexa.nl

30. nov. 2015

Amsterdam, 30 november 2015 – Datingservice Lexa.nl heeft Emiel Spies aangesteld als Business Developer. Spies zal zich bezighouden met het onderhouden en versterken van alle media- en marketingactiviteiten, partnerships, acquisitie en ad sales van Lexa.nl. Spies is sinds twee jaar werkzaam voor Lexa.nl en werkte voorheen als Online Manager en Online Performance Manager. Hij is sinds oktober gestart in zijn nieuwe rol.

Spies was het afgelopen jaar betrokken bij de #LoveYourImperfections campagne van Lexa.nl, de cross mediale campagne waarmee het merk imperfecties van singles op een positieve manier benadert. Bovendien was hij verantwoordelijk voor alle online mediacampagnes van Lexa.nl. Emiel Spies is verantwoordelijk voor de zakelijke activiteiten van Lexa.nl en treedt op als woordvoerder.

“Met veel enthousiasme heb ik de afgelopen jaren deel uitgemaakt van dit bedrijf en ik ben verheugd om een nieuw hoofdstuk aan mijn carrière bij Lexa.nl toe te voegen. Lexa.nl is een innovatief merk dat continu op zoek is om singles het beste platform te bieden waar zij kunnen daten op de manier waarop zij dat willen. Ik kijk er daarom met veel vertrouwen naar uit om met ons team onze activiteiten verder uit te bouwen”, aldus Spies.

Lexa.nl is onderdeel van de Meetic Group, dat Europees marktleider is op het gebied van datingservices. In Nederland biedt Lexa.nl de meeste mogelijkheden voor singles om elkaar te ontmoeten.

Over Lexa.nl

Lexa.nl, opgericht in 2002, is de meest aanbevolen datingservice door singles (TNS, 2014) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Lexa.nl heeft reeds aan het begin gestaan van 120.000 koppels (Ipsos, 2015) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is gevestigd in Amsterdam en is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.

Porter Novelli Dylan Prins

M: 06 – 1079 1734 E: lexa@porternovelli.nl

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.