Lexa

Het begint met een flirt…

3. feb. 2015

Het jaarlijkse LoveGeist onderzoek dat TNS heeft uitgevoerd in opdracht van Lexa.nl wijst uit dat het overgrote deel van de singles sociale activiteiten als een goede manier ziet om anderen te ontmoeten. De singles tot 35 jaar geven aan dat sociale activiteiten zorgen dat je betekenisvollere ontmoetingen hebt met mensen die meer op jou lijken, beter kan ontdekken hoe de ander is en dat je tijdens sociale activiteiten meerdere kanten van je persoonlijkheid kan laten zien. Lexa.nl speelt hierop in en biedt singles genoeg mogelijkheden voor een onschuldige flirt door evenementen in heel Nederland te organiseren tijdens Flirtweek.

Het doel van Flirtweek is om singles in de week voor Valentijnsdag mogelijkheden te bieden om op een ontspannen en leuke manier nieuwe mensen te leren kennen. “Valentijnsdag kan voor sommigen het alleen zijn benadrukken. Door de mediahype rondom Valentijnsdag voelt het soms meer een verplichting dan een romantische dag voor een onschuldige flirt. Met het organiseren van een week vol activiteiten om nieuwe mensen te ontmoeten, willen we de singles graag een alternatief bieden. Met Lexa.nl is 14 februari niet meer alleen een dag voor stelletjes; singles kunnen nu Flirtweek gaan vieren,” aldus Stefan van den Berg, directeur van Lexa.nl.

Een gewone date is maar gewoon. Lexa.nl trekt alles uit de kast om haar leden een vernieuwende date te bieden. Zo kunnen singles elkaar leren kennen tijdens een cocktail- of graffitiworkshop. Ook staan evenementen, zoals tube-gliden en Après-skiën in Snowworld Zoetermeer en rollerskaten in een rollerskate discotheek op de sociale agenda. Ter afsluiting van Flirtweek wordt zaterdag een Valentijnsloop georganiseerd in het Amsterdamse Vondelpark. Dit sportieve evenement zal aan het begin van de avond starten en eindigen met een afterparty met DJ’s. De activiteiten zullen door heel Nederland georganiseerd worden, dus er zijn voldoende mogelijkheden voor een ontspannen eerste contact. Het begint tenslotte met een flirt…

Volg Lexa.nl/flirtweek voor de laatste updates over Flirtweek.

CITATEN

“Valentijnsdag kan voor sommigen het alleen zijn benadrukken. Door de mediahype rondom Valentijnsdag voelt het soms meer een verplichting dan een romantische dag voor een onschuldige flirt. Met het organiseren van een week vol activiteiten om nieuwe mensen te ontmoeten, willen we de singles graag een alternatief bieden. Met Lexa.nl is 14 februari niet meer alleen een dag voor stelletjes; singles kunnen nu Flirtweek gaan vieren.”Stefan van den Berg, directeur van Lexa.nl

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.