Lexa

Hoe verover je die knappe internationale man deze zomer?

21. jun. 2017

Lexa.nl lanceert online gids met Europese datingtips voor een succesvolle zomerdate over de grens

Amsterdam, 21 juni 2017 – Europese mannen kun je niet over één kam scheren als het gaat om de liefde, zo blijkt uit Europees onderzoek in opdracht van datingservice Lexa.nl*. Waar je het hart van de Spaanse man sneller laat kloppen door een cadeautje voor hem te kopen, geeft een Engelsman weinig om statussymbolen. Een Franse garçon verover je door zijn maman te vertellen hoe gek je bent op haar zoon. En de Duitse Gunther? Hem maak je vooral gelukkig met een goede maaltijd. Lexa.nl introduceert vandaag de Grenzeloos Daten Guide, een online gids voor vrouwen die deze zomer een Europese vakantieliefde aan de haak willen slaan. De gids bevat tientallen tips om een Franse, Italiaanse, Spaanse, Engelse, Duitse of Nederlandse man te versieren. Kijk op www.grenzeloosdaten.nl om je Europese liefdeskennis op te schroeven.

De ultieme zomerdate
Een goede voorbereiding is essentieel om het hart te veroveren van een vakantieliefde. Datingservice Lexa.nl geeft vrouwen deze zomer tips en tricks voor de ultieme zomerdate met de Grenzeloos Daten Guide. Zij kunnen terecht op www.grenzeloosdaten.nl voor gouden tips om die knappe vent te verleiden, maar ook voor een paklijst voor een summer proof koffer. De tips kunnen online makkelijk worden gedeeld met vriendinnen, zodat iedereen baat heeft bij de online gids. Eén ding is zeker: dit wordt de beste summer of love ooit.

Feiten en fabels over de Europese man

• Fabel: Nederlandse mannen gierig? Nee hoor, 82% is bereid meer te betalen op een eerste date als hij je echt leuk vindt!
  • Feit: de emoties kunnen bij Italiaanse mannen hoog oplopen. Als hij gedumpt wordt, luistert hij soms uren naar verdrietige muziek.
  • Feit: voulez-vous-coucher-avec-moi? Zeker weten, in het begin wil de Fransman het liefst een paar keer per dag seks.
  • Feit: Engelse dudes houden wel van een drankje. 41% raakt door alcohol in the mood.
  • Fabel: Duitse mannen staan erom bekend niet zo romantisch te zijn. Toch zegt 43% al binnen een maand ‘Ich liebe dich!’
  • Feit: Spaanse guapos zijn een open boek. 62% vertelt al binnen twee weken alles over zijn verleden.

* De data die gebruikt is voor de totstandkoming van dit boekje komt uit de LoveGeist, een jaarlijks Europees onderzoek in opdracht van Lexa.nl over singles en daten. In totaal hebben 9.610 singles uit 7 landen (Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Zweden en Italië) meegedaan aan dit onderzoek.

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.