Lexa neemt Friendscout24.nl en Serieusdating.nl over

Lexa.nl herbevestigt haar leiderspositie met de overname van de twee nationale datingsites FriendScout24.nl en Serieusdating.nl. Beide merken worden onderdeel van de grootste datingsite van Nederland. Dit betekent een uitbreiding van de Lexa.nl community met tienduizenden profielen. Lexa.nl kon enkele weken geleden nog bekend maken de hoogste bezoekersaantallen van Nederland te hebben.

“We zijn blij dat we door deze overname nóg meer singles de kans kunnen bieden om andere singles te ontmoeten via onze sites, app’s en nieuwe events. We sluiten meerdere overnames in de toekomst niet uit…„Stefan van den Berg, Algemeen directeur Lexa.nl

Leden van Friendscout24.nl en Serieusdating.nl worden niet automatisch gemigreerd. De huidige leden krijgen van Lexa.nl een exclusieve aanbieding om zich in te schrijven en zo toegang te krijgen tot de grootste datingcommunity van Nederland. Beide datingsites  worden vanaf december doorverwezen naar Lexa.nl.

Sociale media

Gelieve dit veld leeg te laten.

Ondersteunde bestandstypen: jpg, png, pdf – niet groter dan 5MB