Lexa.nl organiseert exclusieve pre-première van Rokjesdag

Amsterdam, 3 februari 2016Lexa.nl organiseert een exclusieve pre-première van de nieuwe romantische komedie Rokjesdag waarvan de datingservice partner is. De pre-première vindt plaats op Valentijnsdag 14 februari in Pathé Arena Amsterdam om 20:30 uur. Na afloop is er een spetterende afterparty met het bekende dj-duo Manuel & Géza. Rokjesdag, de nieuwste hitfilm van regisseur Johan Nijenhuis (Verliefd op Ibiza, Toscaanse Bruiloft), is vanaf 10 maart in de bioscoop te zien.

Meet & Greet met Manuel Broekman

Tijdens de Lexa pre-première kunnen singles nog voor de officiële première de film als eerste zien. De pre-première is gratis voor Lexa members tot een limiet van 500 beschikbare plekken. Singles die zich inschrijven maken bovendien kans op een Meet & Greet met acteur Manuel Broekman, die één van de hoofdrollen vertolkt in de film. Aansluitend draait het dj-duo Manuel & Géza op de afterparty.

Hoe aanmelden?

Lexa members kunnen zich gratis aanmelden via de speciale actiesite. Geïnteresseerden die nog geen Lexa member zijn kunnen zich kosteloos inschrijven.

Bekijk meer informatie over de Lexa pre-première en meld je aan

Over de film

Op Rokjesdag gaat een ensemble aan singles op zoek naar de ware. Maar hoe vind je die nu daten topsport is? Work-a-holic Marijke en haar beste vriendin Danielle besluiten zich in te schrijven voor Love Bites; een speciale kookworkshop voor singles. Ook de knappe student Rens heeft zich aangemeld. Hij wil zoveel mogelijk dates scoren, iets wat de onhandige dierenverzorger Edwin nog nooit is gelukt. Iris is net verloofd maar bereid om haar huwelijk op het spel te zetten voor één laatste flirt. Wanneer de beste vriendinnen Marijke en Danielle tijdens de workshop ruzie krijgen om één man lijkt de avond te ontsporen. Maar er blijkt wel degelijk zoiets te bestaan als echte liefde, zelfs voor Rens. Je moet er alleen voor open staan… Rokjesdag is van de makers van Verliefd op Ibiza en Toscaanse Bruiloft en is vanaf 10 maart in de bioscopen te zien.

Bekijk de trailer van Rokjesdag

– EINDE PERSBERICHT-

Over Lexa.nl
Lexa.nl, opgericht in 2002, is de meest aanbevolen datingservice door singles (TNS, 2014) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Lexa.nl heeft reeds aan het begin gestaan van 120.000 koppels (Ipsos, 2015) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is gevestigd in Amsterdam en is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.

Porter Novelli
Dylan Prins
M: 06 – 1079 1734

Meer informatie over Rokjesdag de film:
Entertainment One Benelux

Birgitte van Boven

bvanboven@entonegroup.com

Sociale media

Gelieve dit veld leeg te laten.

Ondersteunde bestandstypen: jpg, png, pdf – niet groter dan 5MB