Ourtime

Nieuwe campagne 50-plus datingservice Ourtime: ‘Samen van het leven genieten’

18. Feb 2020

Amsterdam, 18 februari 2020 – Ourtime lanceert een nieuwe tv-campagne met de pay-off ‘Samen van het leven genieten’. Daarmee richt de datingservice zich op de levenslustige levensstijl van de 2,3 miljoen 50-plus singles in Nederland. Hobby’s en gemeenschappelijke interesses blijken voor hen belangrijk in de zoektocht naar een nieuwe partner of liefde. In tegenstelling tot het stereotype beeld, zijn vijftigplussers ondernemend en staan ze open voor nieuwe ideeën. Ze zoeken een partner met wie ze hun passie kunnen delen en samen van het leven kunnen genieten. De nieuwe campagne loopt nog tot einde jaar en wordt in Europa uitgerold in vijf landen.

Singles weten wat ze willen
Met de campagne wordt voortgeborduurd op de gemeenschappelijke ervaring en interesses. “Alle singles van deze leeftijd zijn verschillend, maar ze hebben één ding gemeen: ze hebben al een rijk leven achter de rug en weten wat ze zoeken in een relatie. Wat hen gelukkig maakt is vooral een interesse of passie die ze delen met een nieuwe partner, ”zegt Marion Graff, vicepresident van Ourtime in Europa.

Karen en Luuk worden verliefd tijdens het wandelen
De campagne benadrukt de positionering om samen te genieten van het moment. In de nieuwe commercial zien we Karen en Luuk die elkaar via Ourtime hebben gevonden door hun gezamenlijke liefde voor wandelen.

Verantwoordelijke bij Meetic:
CEO Match Group EMEA & APAC: Alexandre Lubot
CEO Meetic Group: Matthieu Jacquier
CMO: Céline Boudière
Brand & Consumers VP: Jérôme Rivière
Marketing Manager: Hortense Canel
Junior Marketing Manager: Pau Esteve
VP Business Line: Marion Graff

Verantwoordelijke Creatie:
Reclamebureau: Steve, Paris
Director: Jesse Salto
Copywriter: Aurélie Bouix

Mediaplanning: Havas
PR: Coopr

Over Ourtime.nl Ourtime, gelanceerd in 2018, is een datingservice voor singles van boven de 50. Ourtime biedt 50+ singles een veilige omgeving om gelijkgestemden te ontmoeten en samen bijzondere momenten te delen. De datingservice voor de 50+ generatie biedt een verscheidenheid aan functies en mogelijkheden: waaronder meer dan 70 interessefilters, audio-memo's ter verrijking van het profiel en groepsvideochats in het Live Café. Alles is erop gericht om 50+ singles bij elkaar te brengen.

Ourtime wordt geëxploiteerd door Meetic en de aan haar gelieerde bedrijven in Europa, die deel uitmaken van Match Group, een toonaangevende aanbieder van digitale technologieën die ontworpen zijn om mensen te helpen betekenisvolle contacten te leggen. Ga voor meer informatie naar www.ourtime.nl