Ourtime

Ourtime lanceert eerste tv-campagne

22. Mar 2019

Amsterdam, 22 maart 2019 – Maandag 25 maart lanceert Ourtime, de datingservice voor 50-plussers, de eerste tv-campagne. Met de slogan “samen van het leven genieten” wil Ourtime levenslustige 50-plus singles aanspreken die klaar zijn voor een nieuw (liefdes)avontuur. De nieuwe campagne breekt met alle bestaande clichés en toont betekenisvolle ontmoetingen tussen twee mensen met dezelfde passie. “Meer dan bij andere generaties zijn deze singles op zoek naar een partner met dezelfde interesses en hobby’s. Dat is precies wat deze commercial laat zien.”, zegt Roelijne Peters, Market Manager van Ourtime. Doel van de campagne is het vergroten van de naamsbekendheid van het merk. De nieuwe geïntegreerde campagne wordt uitgerold in vijf landen en is in Nederland vanaf 25 maart te zien op tv en sociale media.

“Samen van het leven genieten”
De nieuwe tv-commercial viert de young at heart levensstijl van de huidige generatie 50-plussers. In de commercial ontmoeten we Ruben en Anna die niets liever doen dan erop uit trekken met hun motor. Ze vonden elkaar in hun gezamenlijke liefde voor motorrijden op Ourtime. Jérôme Riviere, Senior Vertical Director Europe van Ourtime: “We willen singles helpen om alles uit hun (liefdes)leven te halen. Het biedt een veilige omgeving waar ze gelijkgestemden in dezelfde levensfase kunnen ontmoeten en een nieuw avontuur te starten.”

Start van een nieuw avontuur
Ourtime, onderdeel van Meetic Group, deed in het voorjaar van 2018 zijn intrede in de 50-plus datingmarkt. “Met Ourtime brengen we de online en offline datingwereld dichter bij elkaar. Vooral bij 50-plussers zijn de events en activiteiten enorm populair. Het is de ideale manier om in een leuke setting nieuwe mensen met dezelfde interesses te leren kennen, want (weer) daten is immers al spannend genoeg.”, legt Peters uit.

Met het lanceren van de eerste tv-campagne wil Ourtime de zichtbaarheid en naamsbekendheid vergroten om zoveel mogelijk singles samen van het leven te laten genieten. De geïntegreerde campagne blijft zich in de loop van 2019 ontwikkelen met nieuwe commercials en edits. Bekijk hier de nieuwe tv-commercial op Youtube die vanaf 25 maart te zien zal zijn op tv en sociale media.

Verantwoordelijk bij Meetic Group: Jérôme Riviere, Senior Vertical Director Europe, Sophie Ak Gazau, CMO Europe, Roelijne Peters, Market Manager NL
Creatief bureau: Steve, Parijs
PR: Coopr

Over Ourtime.nl Ourtime, gelanceerd in 2018, is een datingservice voor singles van boven de 50. Ourtime biedt 50+ singles een veilige omgeving om gelijkgestemden te ontmoeten en samen bijzondere momenten te delen. De datingservice voor de 50+ generatie biedt een verscheidenheid aan functies en mogelijkheden: waaronder meer dan 70 interessefilters, audio-memo's ter verrijking van het profiel en groepsvideochats in het Live Café. Alles is erop gericht om 50+ singles bij elkaar te brengen.

Ourtime wordt geëxploiteerd door Meetic en de aan haar gelieerde bedrijven in Europa, die deel uitmaken van Match Group, een toonaangevende aanbieder van digitale technologieën die ontworpen zijn om mensen te helpen betekenisvolle contacten te leggen. Ga voor meer informatie naar www.ourtime.nl