Lexa

Single ladies opgelet! Manuel Broekman en Géza Weisz op Lexa.nl App voor Apple Watch

11. aug. 2015

Altijd en overal nieuwe mensen ontmoeten

De hotste acteurs van het moment en tevens DJ-duo Manuel Broekman en Géza Weisz hebben hem al; de eerste dating app voor Apple Watch, ontwikkeld door Lexa.nl.

In één oogopslag zien wanneer je een flirt ontvangt, wanneer je profiel wordt bekeken of wanneer je wordt toegevoegd aan iemands favorieten? Dat maakt de app ideaal voor onderweg. Het Siri spraakherkenningssysteem, waardoor je een tekstberichtje kunt versturen door tegen de Apple Watch te praten, maakt van elk moment een flirtmoment. En met wie doe je dat liever dan met Manuel of Géza?

De Lexa.nl App is nu beschikbaar in de iTunes Store.

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.