Lexa

De tip voor deze zomer: Singlevakanties met Lexa.nl Kom alleen, vertrek samen

12. jul. 2016

Wie droomt er niet van, je liefde vinden op vakantie? De zomer begint nu echt te komen en daarom lanceert Lexa.nl vakanties voor Europese singles. Deze zomer zijn er op maat gemaakte reizen gepland naar Zwitserland, Corsica en Griekenland. Hier kunnen singles elkaar ontmoeten onder de zon!

Om singles bij elkaar te brengen staan er tijdens deze trips tal van activiteiten op het programma, zoals kookworkshops, salsalessen en karaoke. Lexa.nl nodigt Europese singles uit om de sprong te wagen en naar deze speciale all inclusive oorden af te reizen, waar je met elkaar geniet van  hapjes, paddleboarden, excursies en nog veel meer! Daarnaast zijn ook de zon, ontspanning en een goed humeur belangrijke ingrediënten om het ijs te breken.

Sport- en natuurvakantie Crans Montana in Zwitserland

Lexa.nl nodigt singles uit voor een sportief en feestelijke verblijf in de bergen. Activiteiten bestaan uit mountainbiken, paddleboarden, golflessen, zwemmen in meren, borrels en barbecues…

Van 8 juli tot en met 11 juli vanaf €349

Ontspanvakantie Borgo in Corsica

Ontspannen met de voeten in het water in Borgo. Activiteiten bestaan uit een fitnessprogramma met coaches, BODYCOMBAT met daarnaast gezellige en feestelijke avonden en ook romantische uitstapjes in het Corsicaanse landschap.

Van 28 augustus-4 september vanaf €549

Feestelijke vakantie Naxos in Griekenland

Voor de feestgangers is er een reis naar Naxos. Het programma bestaat uit: beachvolleybal, kanoën, zwemmen, borrelen, feesten en het verkennen van de Griekse eilanden!

Van 30 september tot 6 oktober vanaf €699

Lexa.nl is ook al bezig met het winterseizoen-programma

Bekijk hier alle Single vakanties

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.