Lanserer app på Google Play Butikk: Tid for dating – Match.com nå tilgjengelig på smartklokker

Match.com lanserer sin aller første Android Wear-app for smartklokker. Appen er en forlengelse av Android-mobilappen, og utruster single med enda flere muligheter til å møte potensielle dater når de er på farten.

Den nye Match.com-appen til Android Wearables er designet for å gi rask og enkel tilgang til enhver tid. Appen varsler umiddelbart brukeren om ny aktivitet, og man navigerer enkelt ved hjelp av sveipebevegelser og stemmekontroll.

Brukergrensesnittet er enkelt, og designet er profilbildeorientert. Medlemmer kan raskt bla gjennom online-profiler som viser navn, bilde, alder og by, samt blunke, legge til favoritter og svare på meldinger.

– Dette har vært et veldig spennende prosjekt, hvor vårt dedikerte mobilteam har samarbeidet tett med Google gjennom hele prosessen. Lansering av appen markerer vår satsning på smartwear, og viser at teknologisk innovasjon er en viktig del av fremtidens datingtjenester, sier Stephane Lebas i Match.com.

– Vi ønsker å gi våre single medlemmer de beste forutsetninger for å lykkes med datingen og med lanseringen av denne appen gir vi de nok et verktøy for å finne en potensiell date – uansett hvor de befinner seg, sier Leyla Öfwerström i Match.com.

Match.com Android Wear-appen er tilgjengelig for gratis nedlasting på Google Play Butikken nå. Man må være registrert Match.com-bruker for å få tilgang til appen.

Follow us

Please leave this field empty.

Allowed file types: jpg, png, pdf - not larger than 5MB