Match er noe ekte i en stadig mer falsk verden

Autentisitet. Sannferdighet. Det har aldri vært så vanskelig som i dag å leve opp til disse verdiene og være tro mot oss selv og andre. Med falske nyheter og sosiale medier som presser oss til å vise frem et forvrengt og filtrert bilde av oss selv, virker det nå som om falskhet har blitt en del av livene våre.

Nettdating er intet unntak fra dette kulturelle skiftet. Single er under større press enn noen gang før. Fremveksten av brukervennelige datingapper har gjort romansen om til et spill: Fang alle, eller prøv igjen. Vi er vant til å forbruke i overflod; nå har for mange av oss en overflod av dater. Ikke rart at 57 % av single kvinner synes at moderne dating er slitsomt*!

Match er fast bestemt på å fortsette å kjempe for ekte relasjoner og har det viktigste av alt: seriøse single som er klare for ekte historier.

«Match er ikke en gratis datingtjeneste. Vårt abonnement er en forpliktelse i seg selv. Vi tror at våre single er virkelig seriøse når det kommer til jakten på ekte kjærlighet. De vet hvorfor de er her. De later ikke som eller har falske intensjoner», sier Emilie de Fautereau, VP Brand  Communication Europe i Match Group.

Dette er ikke noe nytt. Men det er det som kreves nå for å kjempe mot en verden full av falskhet. Og det er her nettdating har en rolle å spille – i å hjelpe mennesker med å starte ekte historier.

Derfor lanserer vi en ny merkevareplattform og vårt nye slagord:

MATCH. START NOE EKTE.

Match ville uttrykke denne nye satsingen gjennom en kraftfull og virkningsfull kreativ kampanje. Kampanjen er skapt av Marcel Worldwide under ledelse av Helmi og viser først en verden preget av falskhet og kunstighet, for å understreke de ekte følelsene og autentisiteten i en ekte historie på Match.

Kampanjen rulles ut i Frankrike, Storbritannia, Tyskland, Italia, Nederland, Spania, Sverige og Norge, på TV, digitalt og på kino. Flere formater (på 45, 30, 20, 10 og 6 sekunder) er laget for denne kampanjen, som vil debutere 26. desember 2018.

Se filmen: https://www.youtube.com/watch?v=ebKCHKEAZWE

*Kilde: Love Connection 2019 – den årlige europeiske referansestudien om single og dating. Undersøkelsen ble utført av Kantar TNS på vegne av Match fra 29. oktober til 16. november 2018. Hele 9 704 single personer mellom 18 og 65 år i 7 europeiske land ble intervjuet (Storbritannia, Frankrike, Tyskland, Nederland, Sverige, Italia og Spania).

Follow us

Please leave this field empty.

Allowed file types: jpg, png, pdf - not larger than 5MB